banner10

Van’da yıldız şeklinde kar yağdı

Van’da Yıldız Şeklinde Yağan Kar, Vatandaşları Şaşirtti.

Van’da yıldız şeklinde yağan kar, vatandaşları şaşırttı.

Van’da öğle saatlerinde başlayan kar yağışı hayatı olumsuz etkilerken, gökyüzünden yıldız şeklinde dökülen kar taneleri ise şaşkınlığa yol açtı. Hayatında ilk defa böyle bir durumla karşılaştığını ifade eden Cengiz Yıldız isimli vatandaş, kuzeniyle sohbet ettiği sırada üzerine yıldız şeklinde kar tanelerinin düştüğünü belirterek, “Arabamdan indiğim sırada amcamın oğlunun kolunda yıldız şeklinde kar gördüm. İlk önce onları süslü simler sandım. Dikkat ettikten sonra baktım yıldız yağıyor. Çok da güzel şekilli kar yağıyordu. Ben de video çektim ve bu anı paylaştım. Güzel bir şeydi. Hayatımda ilk defa böyle bir şey gördüm. Van’da bunu görmek farklı bir şey” dedi.

YORUM EKLE
YORUMLAR
Furkan kuçat
Furkan kuçat - 1 ay Önce

Bende arkadaşımla konuşurken omuzunda yıldız taneleri gördüm harbiden yıldız yağıyordu

Cahillik
Cahillik - 1 ay Önce

Bu kar turu daha çok Kars ilimizde görülür gayet normal bir doga olayı

Mavi kadın
Mavi kadın - 1 ay Önce

Böyle mükemmel doğa olaylarına yaptığınız yorumlara bak. O kadarmı ruhunuz donuk. Evet Sasirilacak bişey değil ama görmeyi bilene mükemmel gelir

hasret
hasret - 1 ay Önce

evet evet ben gördüm o zaman bu neye işarettir vanin bundan sonra yıldızı parlayacak demektir..

Özlem
Özlem - 1 ay Önce

Siz cok cok biliyosunus adam gibi yorum yap

Çok güzel bir haber
Çok güzel bir haber - 1 ay Önce

Artık madıl bir haber paylaşacağınızı bilmediğiniz için saçmalamaktan bişi başka bişi yapmıyorsunuz. Bi dışarı çıkında görün kar taneleri nasıl yağıyor zaten yıldız şeklindedir. Bende ne oldu sandımm...

Emel yörük
Emel yörük - 1 ay Önce

Kar tanelerinin şekilleri değişik değişiktir bunu ilk defa ben çok küçük yaşlarda fark etmiştim yenimi anladınız

Songül yüksek
Songül yüksek - 1 ay Önce

Allahu Teala'nın sonsuz kudretinin bir yansıması sadece her bir kar tanesi bir sanat eseri gibidir


SIRADAKİ HABER